Sunteti pregatiti pentru link building in 2013 ?

2
560
Link Buiding

 Link Building pentru 2013 in 5 pasi

Achizitia de linkuri ( link
building) a fost întotdeauna un proces destul de riscant, complicat, dar plin
de satisfacții. Din ceea ce am văzut în 2012, ea va fi chiar mai dificilă în
acest an!
Se poate intampla ca  mai multe backlink-uri pe care le-ati
„colectat” in timp , sa fi fost marcate ca fiind nenaturale (la urma
urmei, nu poți controla paginile care iti trimit un link), ceea ce va duce la
modificari in SERP pentru mai multe motoare de căutare .
Mai jos am compilat cele mai comune previziuni
in  ceea ce se va schimba în link
building si am pregătit câteva recomandări pentru cititori.

Pasul 1.

Fiti pregatiti : Cel
mai bun lucru pe care trebuie sa il faceti este
de a revizui profilul de backlink în mod regulat și  a analiza paginile de backlink.

Acordati o atentie
sporita la:

Pagini cu titluri extrem
de irelevante;

Pagini cu sute de
link-uri externe și de conținut mic;

Pagini cu datele de
cache vechi;

Domenii cu trafic redus.
Tools: Pentru
acest lucru, eu folosesc SEO Spyglass de la linkassistant.com
Sfat:  Deoarece link buildingul se transformă într-un
proces foarte delicat si sofisticat , orice greseala costa acum mai mult decât
oricând.  Recomand să vă revizuiți backlinkurile
potențiale sau existente în ceea ce privește structura lor și anume:

Link-uri moarte

Conținutul duplicat

Disponibilitatea Crawl

Validarea sursei HTML
Tools: Pentru
acest lucru, eu folosesc Website Auditor  de la linkassistant.com

Pasul 2.

 Asigurați-vă că ca ancorele sunt în ordine.

Ce se prevede:  Google a arătat în mod clar că a umple  textele ancora cu cuvinte cheie, în scopul de
a “pacali” motoarele de căutare este o activitate riscantă. Ceea ce stim este
ca nu există o formulă 100% verificata pentru textul ancora. Cu cat pare mai
natural, cu atat mai bine. Backlink-uri cu texte ancora promoționale și
cuvintele cheie comerciale te pot aduce in vizorul  Google ca spammer. 

Tools: Pentru
acest lucru, eu folosesc SEO Spyglass de la linkassistant.com
Dupa ce ati identificat si analizat ancorele
si ati ajuns la concluzia ca sunt aproape identice , ar trebui  să va concentrati pe construirea de link-uri
noi dupa urmatorul model:

Ancore de brand variate
(„nume de brand + variațiile cuvintelor cheie”)

Ancore universale
(„aici e link-ul”, „click aici”, etc)

Naked URL-uri
(„www.siteul-meu.com”)
Important:  Observați că textul ancora exacta nu este renegat total, puteți (și ar trebui) să aveti ancore cu cele mai
bune cuvinte cheie. Este recomandat, totuși, ca ancorele exact match sa nu
depaseasca 10-20% din totalul existent.

Pasul 3.

Obtineti backlinkuri din Retele
Sociale

Ce se prevede:  Nu e un secret faptul că motoarele de căutare
sunt dispuse să livreze conținut mai util și interesant pentru utilizatori. Cum
pot motoarele de cautare sa defineasca ceea ce este mai mult sau mai putin
interesant? Unul dintre factorii foarte importanti în 2013 este
valoarea și puterea semnalelor din retelele sociale – tweets și retweets,
Facebook likes, share-uri, , etc.
Acum, revenind la profilul vostru de
backlink, puteți spune că cele mai multe
dintre domeniile care va aduc inkuri  sunt din retele sociale? Dar ce puteti spune
despre concurenții directi?
Fiti pregatiti: Analizati semnale
sociale din domeniile voatre de backlink – care dintre ele va aduc cea mai
multa „dragoste” din partea utilizatorilor? Evidențiați aceste
site-uri web si incercati  sa faceti
orice pentru a obține backlinkuri de acolo.
Tools: Pentru
a obține rapid date sociale pentru toate domeniile care imi acorda link,
folosesc SEO Spyglass de la linkassistant.com

Pasul 4.

Concurenții dumneavoastră au devenit
mai intelligenti –  Analizati-le
strategia de backlink!

Ce se prevede: Google a revolutionat
practicile de link building, dar unele lucruri rămân neschimbate  – analiza concurenței va fi chiar mai
complicata și mai importanta în epoca post-Penguin.
Fiti pregatiti: Descoperiți și analizati
strategia de backlink a concurenților  de
top:

Ce ancore și cuvintele
cheie folosesc  site-urile concurentei?

Inca mai au link-uri
sitewide ( care provin de pe toate paginile domeniului )?

Valorifica mai bine retelele
sociale pentru a fi mai bine pozitionati in SERP?

Au mai multe  backlink-uri din domenii vechi sau noi?
Important: Nu ar trebui să se urmeze,
totusi,  orbește pașii concurentei, trebuie
doar sa analizam tendințele procesului lor de link building si de a ne crea un
avantaj din acesta.
Acordati atenție distribuției
textului ancora. Ar putea fi necesar, de asemenea, pentru a avea textul ancora
mai mult cu nume de marcă și mai puțin cu cuvinte cheie exact match. E posibil
să aveți nevoie, de asemenea, de mai multe link-uri catre pagini interne ale
site-ului vostru (nu dor catre pagina principala ).
În cazul în care concurenții vostri
sunt mai activi în social media, incercati sa creati mai mult conținut viral,
începeti campanii de social media, concursuri de lansare – faceti practic tot
ce poate pentru a primi mai multe tweets și likes.
Aruncati o privire mai atentă la
domeniile lor de backlink, identificati-le  pe cele mai bune (conținut relevant, domeniu
vechi cu indice ridicat de trafic Alexa)si concentrati-va atentia spre a obține
link-uri de la acestea.
 Tools:
Pentru acest lucru, eu folosesc SEO Spyglass de la linkassistant.com

Pasul 5.

Sunt accesate back-linkurile
voastre?  Sa invatam cum obtinem trafic.

Ce se prevede: Motoarele de cautare vor putea  afla mai multe despre comportamentul
utilizatorilor pe diverse domenii. În cazul în care cele mai multe dintre
backlink-urile  voatre nu sunt accesate
de către vizitatori reali, asta e un semn rau pentru site-ul vostru, deoarece aceste
backlink-uri  sunt catalogate ca  nerelevante, neinteresante  și inutile pentru utilizatori.

 

 

Fiti pregatiti: În primul rând,
găsiți toate backlink-urile care aduc trafic, după care verificați câti
vizitatori va aduce fiecare dintre ele.
Oricat de  multe se pot produce si
indiferent de schimbari…dacă doriți ca strategia de linkbuilding să fie un
succes în 2013, asigurați-vă că luați decizii fundamentate,  bazate pe o cercetare profunda de nișă și luati
in considerare urmatoarea formula :
Reusita in linkbuilding in 2013 = Cantitate
+ Calitate  + Diversitate  + Viteza de reactie

2 COMENTARII

  1. 5 pasi interesanti si utili.
    Daca am obtinut linkuri naturale, cu ancore ok dar acestea nu prea sunt accesate … chestia asta chiar nu o putem controla prea bine poate doar alegand cu mai multa grija site-urile de pe care vrem sa obtinem linkuri.
    P.S. renunta, te rog, la captcha code.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here