5 trucuri ca să-ți faci pagina web mai atractivă

Rețeaua globală de internet este plină de pagini uimitoare de care te îndrăgostești la prima accesare, dar există și site-uri care creează confuzii, care nu-ți oferă încredere că vei găsi acolo ceea ce cauți. Decizia de a continua căutarea sau de a închide pagina este luată de către vizitator într-un timp foarte scurt. Se spune că prima impresie se formează în primele 3 – 7 secunde de la deschiderea site-ului. Pentru a vă asigura că pagina web își exercită pe deplin rolul de promotor al afacerii dumneavoastră, luați în considerare următoarele sfaturi:

  1. Platforma de găzduire

Este obligatoriu să lucrați cu o companie de încredere și sigură de găzduire, pentru a ține băieții răi (hackeri) departe de site-ul dumneavoastră. Pagina trebuie să se deschidă rapid, să nu se blocheze și să nu dea eroare. Așadar, înainte de a alege compania gazdă, evaluați panoul ei de control, viteza de încărcare a fișierelor, nivelul de securizare a serverului, spațiul disponibil și recenziile clienților.

  1. Claritatea

Verificați dacă din pagina de start este foarte clar cine sunteți și ce faceți. Site-ul este cea mai importantă și puternică armă de marketing. El este oglinda afacerii dumneavoastră. Dacă pagina nu este suficient de clară și funcțională, utilizatorul își va continua căutarea pe site-urile concurente. Trebuie să atrageți atenția și la optimizarea site-ului pentru mobil. Or, în era tehnologiilor informaționale, crește rapid tendința de a accesa site-urile de pe dispozitivele mobile. E mai comod și mai rapid.

  1. Datele de contact

Trebuie să faceți accesibilă legătura clienților cu dumneavoastră. S-ar putea ca ei să nu aibă timp să ”răsfoiască” fiecare pagină în căutarea informațiilor dorite. Un e-mail, un număr de telefon, un chat, un ID de Skype sau un link spre o pagină de socializare i-ar permite să adreseze întrebarea direct oamenilor responsabili. De asemenea puteți adăuga adresa fizică, completată cu locația pe Google Maps.

  1. Design-ul

Site-ul dumneavoastră trebuie să aibă o poveste de spus. Dacă nu conține aproape nici o informație, sau dacă, din contra, abundă de ele, prima impresie va fi descurajantă. Fiecare pagină trebuie să aibă un scop. În cazul în care conținutul nu corespunde scopului, eliminați informația. Rămâneți concentrat pe mesajul pe care doriți să-l transmiteți lumii. Având multe link-uri către alte site-uri și pictogramele de social media în locuri proeminente, veți obosi ochiul vizitatorului inutil. Mai puțin este, adesea, mai mult.

  1. Feedback-ul

Oamenilor le place să audă povești despre oameni reali. Comentariile oferite de clienții dumneavoastră ca feedback, vă ajuta să construiți credibilitatea. Ei vor spune lumii lucrurile pe care nu le-a spus site-ul. Acestea au o valoare inestimabilă, pentru că sunt cazuri reale și exemple concrete ale siguranței oferite de afacerea dumneavoastră.

2 COMENTARII

  1. Cred că cel mai mare impact are designul blogului. Este primul lucru pe care îl vezi atunci când intri pe un blog. Dacă vizual e un dezastru, din păcate s-ar putea să nu mai conteze textul.
    Zic asta pentru că de multe ori am văzut bloguri cu conținut bun, dar tema blogului efectiv nu îmi permitea să citesc articolele. Ori fundalul este super colorat, ori textul se vede extrem de slab. Așa că astfel de site-uri evit. Decât să mă enervez, mai bine nu intru.

Dă-i un răspuns lui Kris Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here