5 mituri despre trafic care trebuie să dispară

0
1958
Mituri trafic web

Mituri despre trafic

Pot fi sincer cu tine? 90% din sfaturile despre trafic, pe care le auzi, sunt inutile.
Au funcţionat când internetul era la început, dar s-au învechit.
Dacă vrei să obţii trafic acum, trebuie să renunţi la ele fiindcă nu faci decât să pierzi vremea.
Şi dintre aceste mituri, există 5 care sunt mai nasoale decât celelalte.
Să vedem la ce mă refer.


Mitul nr 1: Traficul e secretul oricărei afaceri online:

Din moment ce traficul înseamnă oameni, orice începător crede că afirmaţia e adevărată.
Dar uite care e problema.
Să presupunem că ai 10.000 de vizitatori.
Asta înseamnă că ai mult trafic.
Dar din ăştia 10.000 de vizitatori, toţi ies după câteva secunde şi nu se mai întorc niciodată.
Pe foaie numerele sunt mari, dar nu te ajută la nimic.
Traficul nu-ţi aduce bani.
Oamenii interesaţi de ce oferi tu îţi aduc bani.
Aşa că nu te mai concentra pe cifre.
Caută doar oamenii care au nevoie de ce vinzi tu şi îţi vei construi afacerea.


Mitul nr 2: Trebuie să fii pe toate reţelele sociale:

Toată lumea poate obţine trafic din ele.
Problema e că există prea multe.
Facebook, twitter, pinterest, google+, youtube şi lista continuă.
Deci, ce fac majoritatea începătorilor?
Câte puţin din fiecare.
Şi aşa pierd o grămadă de timp aiurea în care ar putea să se ocupe de blogul lor.
Mulţi nu se opresc şi continuă cu speranţa că poate într-o zi se va schimba ceva.
Dar nu vor avea rezultate.
Şi lipsa de rezultate îi poate face şi pe cei mai ambiţioşi să renunţe.
Uite care e treaba: Câteodată reţelele sociale ar trebuie ignorate.
În afară de facebook, mai poţi folosi youtube să încarci videoclipuri şi e suficient.
Aşa vei putea să te concentrezi asupra blogului, ceea ce e cel mai important.


Mitul nr 3: Trebuie să faci seo:

Google e de obicei cea mai mare sursă de trafic, însă mulţi uită un lucru.
Nimeni nu ştie exact cum funcţionează.
Sigur, poţi să te chinui să faci descrierea meta, un titlu interesant şi să pui cuvinte cheie peste tot în articol.
Dar asta nu înseamnă că vei ajunge pe prima pagină.
Mai sunt şi alţi factori de luat în calcul cum ar fi:
● Vârsta blogului tău(cele vechi ajung mai repede în top)
● numele domeniului
● Link-urile de la alţii spre tine
Ultimul factor e cel mai important.
Dacă faci rost de multe linkuri, google va considera că eşti de încredere şi îţi poate trimite mult trafic.


Mitul nr 4: Dacă postezi conţinut de calitate, traficul vine de la sine:

Prin 2005 mergea.
Acum există mii de bloguri în România.
Nu spun că n-ar trebuii să scrii conţinut de calitate.
Dar dacă asta e tot ce faci, vei avea cel mai tare blog de care nu a auzit nimeni.
Internetul e aşa plin în ziua de azi, încât dacă nu faci ceva să le spui oamenilor despre tine, n-o să te găsească singuri.
Dacă eşti începător, va dura o perioadă până să fii observat.


Mitul nr 5: Forumuri, comentarii şi directoare:

Câteva directoare prind bine, dar nu mai sunt aşa eficiente cum erau.
Dacă îţi înscrii blogul în 10 directoare de top din România e de ajuns.
Comentariile pe alte bloguri nu te ajută la nimic.
Poate prinzi câţiva vizitatori, dar chiar şi aşa rişti să nu ţi se aprobe comentariul fiindcă pui un link spre tine şi multora nu le place.
Cât despre forumuri, nu ştiu dacă oamenii de acolo sunt potriviţi să citească bloguri.
Personal, nici nu prea ştiu aşa multe forumuri pentru nişele din blogging.
Cum poţi să obţii trafic?
Depinde.
Găseşti sute de metode pe termen scurt cum ar fi: să scrii articole de tip listă, să le ceri
bloggerilor cunoscuţi să-ţi dea share sau să faci schimb de link-uri.


Dar dacă vrei ceva pe termen lung, ştiu decât 4 metode care merită luate în calcul:

 

1.Reclamele de pe facebook:

E un fel de trafic plătit, doar că facebook-ul te lasă să alegi ce interese vrei să aibă cel care îţi vede reclama.
Asta înseamnă că poţi face rost de oamenii potriviţi pentru blogul tău.
E foarte eficient dacă ai o pagină unde să îi transformi pe cei care intră în abonaţi la lista de
email.


2.Guest posturi pe bloguri populare:

Guest postingul nu e aşa de eficient în România, dar poate să aducă trafic dacă blogul pe care postezi are mulţi cititori.
În plus, te alegi cu un link spre tine.
La fel ca în reclama de pe facebook, e recomandat să îi trimiţi pe cititori într-o pagină unde pot să se aboneze.


3. Articole de calitate ridicată:

Fă un articol de cel puţin 3,000 de cuvinte.
Şi asigură-te că e ceva care merită citit.
Îţi poate aduce mult trafic chiar şi la distanţă mare după ce l-ai publicat.
Totuşi, există 2 probleme.
1.Să scrii mii de cuvinte în care să fie numai informaţie de calitate durează.
2.Trebuie să începi să răspândeşti vestea cumva despre articol.
Dar dacă reuşeşti să o faci, o să-ţi placă rezultatele.


4.Să devii tu cunoscut, nu neapărat blogul:

Unii bloggeri au mulţi cititori pentru că toată lumea a auzit de ei.
Poţi să devii prieten cu alţii care sunt populari pe internet şi să le ceri să te ajute.
Totuşi strategia asta e mai grea decât celelalte.
Lucrurile sunt complicate
Şi nici mie nu-mi place asta.
Dar dacă vrei să ai vreo şansă cu blogul tău, trebuie să înveţi ce merge.
Cel mai important e să fii perseverent.
Dacă te ţii de teaba, sunt sigur că o să vezi rezultate.


 

 

Guest Post – Cosmin Crețu


Cosmin este un blogger care incearca sa ii ajute pe ceilalti cu sfaturi practice despre blogging si internet marketing.
Il poti urmari aici .

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here